Algemene voorwaarden-
Premium Digital Photobooth
I. VERGOEDINGEN EN BETALING
a. Niet-terugbetaalbare Aanbetaling: Een deel van het volledige bedrag met name €50 is onder geen enkele omstandigheid terug te vorderen. Bij niet-tijdige betaling van het voorschot behoudt Lens Event zich het recht de opdracht te annuleren zonder aansprakelijkheid voor eventuele schade of gevolgkosten.
b. levering: Bij dit pakket is een verplaatsingskost van 50km inbegrepen. Alles wat extra wordt gereden om voor de levering of afhaal van de booth te zorgen wordt gerekend aan €0,70 per kilometer waaronder de rit om te plaatsen en de rit om de afbraak te voorzien.
c. factuur: De betaling van de factuur dient als bevestiging van de reservatie. Wanneer het bedrag op de factuur wordt overgestort op het rekeningnummer: BE27 7340 6379 3673 tenzij anders vermeld op de factuur. Bij niet betaling na 60 dagen kan er een schadevergoeding van 11% op het openstaande saldo worden aangerekend met een minimum van 95 euro. Vervolgens zijn er ook intresten verschuldigd van 10% op jaarbasis vanaf de vervaldatum van de factuur.
Bij verzuim van betaling op de voorziene vervaldag, zal zonder enige ingebrekestelling van rechtswege op het totale factuurbedrag een conventionele intrest verschuldigd zijn van 6% per 21 dagen, te rekenen vanaf de dag der afgifte van de factuur, of vanaf de voorziene vervaldag. Elk geschil zal worden beslecht door de bevoegde rechtbanken van het arrondissement zone Gent.
d. Datumwijzigingen: Verzoeken om een datumwijziging dienen via mail te worden ingediend minimaal 30 dagen voor het evenement. Datumwijzigingen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en vereisen een nieuwe overeenkomst. Beide partijen moeten instemmen met de wijziging. Hiervoor geldt een nieuwe aanbetaling van €50
e. Rechten op Foto’s: Rechten op alle media die door de Premium Photobooth zijn gemaakt:
De gebruiker staat alle rechten van zijn portret af bij het goedkeuren van een waarschuwing. Voor het opslaan van de media dient de gebruiker te bevestigen dat ze de waarschuwing gelezen en begrepen hebben.
De Aanbieder verleent toestemming aan de klant om de media te gebruiken voor elk doel, inclusief promotiedoeleinden, zonder aanspraken op laster, inbreuk op privacy of andere schadeclaims.
III. VOORWAARDEN EN BEPALINGEN
a. Operatie: De aanbieder zorgt voor levering, opbouw en verwijdering van de Photobooth op de locatie van het evenement.
b. Ruimte en Plaatsing: De klant zorgt voor voldoende ruimte en toegang tot de Photobooth op de locatie van het evenement, evenals de benodigde stroomvoorziening. De Premium Photobooth mag niet verplaatst worden in geen enkele situatie.
Bij verplaatsing van de photobooth wordt een compensatie gerekend van €50
c. Schade aan Apparatuur: De Klant is verantwoordelijk voor schade of verlies van de apparatuur van de aanbieder door verkeerd gebruik door de Klant of diens gasten, evenals bij diefstal of schade door bijvoorbeeld brand, overstroming of aardbeving. Indien de aanbieder oordeelt dat de weersomstandigheden tijdens het evenement gevaarlijk zijn voor de apparatuur, behoudt deze zich het recht voor om de activiteiten te staken voor de veiligheid van de apparatuur, zonder restitutie.
Bij bovenstaande gevallen van schade aan de Premium Photobooth of aan de componenten daarvan zal het volledige aankoopbedrag worden teruggevorderd in nieuwprijs zoals hieronder beschreven met een bedrag van 50,00 euro administatiekosten voor schade inbegrepen:
-
Photobooth omhulsel met al zijn componenten: € 2.045,00
-
Digitale interface Ipad: € 1.000,00
-
Nikon D3300 camera: € 550,00
-
verbindingen en kabels: € 75,00
-
tafel: € 75,00
-
andere: € 75,00
Bij schade, diefstal of verlies van alle componenten of extra's van Premium Photobooth zal een bedrag van 3.745,00 euro worden teruggevorderd van de klant.
Bij verlies of schade van de sleutels van de achterdeur van de booth wordt een bedrag van
€150,00 teruggevorderd van de klant.
d. Storing van de Photobooth: Indien zich tijdens de huurperiode een storing in of aan de gehuurde apparatuur voordoet, dient de huurder dit direct te melden aan de verhuurder via het telefoonnummer +32 492 528 448. Het is de huurder niet toegestaan zelf storingen te verhelpen en/of reparaties uit te voeren aan de gehuurde apparatuur, tenzij dit uitdrukkelijk tussen partijen is overeengekomen. Indien storingen of gebreken in of aan of de gehuurde apparatuur niet direct of in het geheel niet worden gemeld aan de verhuurder is de huurder volledig aansprakelijk voor alle schade die daarvan het gevolg zal zijn.
Wanneer de photobooth meer dan 20% van de geboekte tijd niet werkt kan de huurder aanspraak maken op gedeeltelijke retributie van 50%
De aanbieder zal het probleem eerst telefonisch en vanop afstand proberen oplossen. De klant dient hier aan mee te werken. Wanneer de klant niet meewerkt aan het telefonisch oplossen van het probleem, dan ligt oplossen buiten de macht van de aanbieder. Hiermee vervalt het recht op compensatie.
e. Aansprakelijkheid en Vrijwaring: De Aanbieder is niet aansprakelijk voor directe, indirecte, incidentele of gevolgschade. De Klant vrijwaart en houdt de Aanbieder en alle technici die als onafhankelijke opdrachtnemers werken voor de Aanbieder schadeloos voor alle aansprakelijkheid met betrekking tot het evenement, tenzij de schade is veroorzaakt door nalatigheid of schuld van de Aanbieder of diens werknemers, of onderaannemers.